Comandă
Prin intermediului site-ului XTZ.MD comenzile pot fi efectuate: online – urmând pas cu pas etapele de cumpărare și finalizare a comenzii; telefonic – la numărul de telefon 068110811; sau prin e-mail – info@xtz.md. Puteți efectua comenzi pe site, prin adăugarea Serviciilor dorite în coșul de cumpărături, urmând a finaliza comanda efectuând plata prin una dintre modalitățile indicate. Odată adăugat în coșul de cumpărături, un Serviciu este disponibil pentru achiziție în măsura în care există posibilitatea prestării acelui serviciu în condiții optime. Adăugarea unui Serviciu în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automată a Serviciului. Prin finalizarea comenzii consimțiți că toate datele furnizate de Dvs, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. Prin finalizarea comenzii consimțiți că putem să vă contactactăm, prin telefon sau e-mail, în orice situație în care este necesară contactarea Dvs. Putem anula comanda efectuată de către Dvs, în urma unei notificări prealabile adresate Dvs, fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese în următoarele cazuri:
- neacceptarea de către banca emitentă a cardului Dvs, a tranzacției, în cazul plății online;
- invalidarea tranzacției de către procesatorul de carduri agreat de XTZ Fitness, în cazul plății online;
- datele furnizate de către Dvs, pe site sunt incomplete și/sau incorecte.
Dacă aveți întrebări legate de vreun Serviciu, vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 068110811 sau prin e-mail, la adresa info@xtz.md înainte de a plasa comanda. Stocurile serviciilor și ofertelor sunt actualizate zilnic.
ATENȚIE: Odată cu plasarea comenzii pe site-ul nostru, înțelegem că ați luat cunoștință, în totalitate, cu detaliile descrise mai sus sau ați cerut operatorilor noștri, fie prin apel telefonic, fie prin e-mail/ mesaj detaliile și caracteristicile importante ale Serviciilor pentru Dvs și că comanda efectuată corespunde solicitării Dvs.
Întreruperea abonamentului
Întreruperea abonamentului de către Dvs poate avea loc doar în baza invocării unui motiv serios sau în alte circumstanțe survenite independent de voința clientului, care nu permit desfășurarea în continuarea a antrenamentelor. Alte motive de ordin personal ale Dvs nu constituie temei de restituire a abonamentului și returnare a banilor pentru aceasta de către club.
În cazul în care întreruperea are ca motiv întemeiat lipsa cărora condiții pentru activitatea în sala sportivă (utilaj deteriorat, condiții sanitare nesatisfăcătoare, lipsa de căldură, etc), la încetarea abonamentului, clubul restituie Dvs parțial suma achitată, proporțional cu perioada frecventată (exemple: frecventarea unei ședințe din abonament se va considera ca echivalent a sumei de 100 lei, o lună frecventată se va considera echivalent a unui abonament nelimitat lunar de 600 lei) cu excepția abonamentelor lunare, care nu se restituie.
Pentru a întrerupe abonamentul sau pentru a restitui parțial/integral suma achitată, beneficiarul abonamentului se apropie la recepția clubului unde a procurat acest abonament cu un act de identitate, abonamentul și bonul fiscal eliberat la procurarea abonamentului. Tot aici se indeplinește cererea de retur în baza careia se face recalcul și se restituie parțial/integral suma beneficiarului de abonament.